петък, юни 22, 2007

За вас,приятели!

7 коментара:

  1. Разчуствах се.. Наистина! Съжелявам само, че не сме били на повече купони заедно, но какво да се прави... Различни компании.. различна музика.. :)

    ОтговорИзтриване
  2. и пак имаме мн снимки заедно...просто не съм ги сложила всичките :) гушшш :)

    ОтговорИзтриване
  3. искам да съм заекк :)

    катт

    ОтговорИзтриване
  4. Много яко клипче има адски мн настроение и усмивки в него само, че на мен ми става мъчно като го гледам защото се сещам за моя клас
    :( :( :(
    Ipsy

    ОтговорИзтриване
  5. Хораааа!Много ви обичам да знаете!

    ОтговорИзтриване
  6. tedke samo tova li sa ti priatelite za drugite nqma ??????????????????????????????

    ОтговорИзтриване
  7. Хеххеех:)Нем това е за класа ми с който се разделих :)Иначе имам мн приятели,но не на всички имам толкова снимки :)Ако ми кажеш кой си ...може и да направим някое друго клипче :) :P :*

    ОтговорИзтриване