понеделник, февруари 19, 2007

Чекмедже с мисли :)

Мхм...Та значи...Напоследък откривам че има мн хубави мисли(някой от тях може да съм ги споменавала вече,за което предварително се извинявам),които ми попадат насам натам и ако не си ги запиша ги забравям...Ще си ги записвам в този пост и периодично ще ги обновявам,за да мога да ги споделя с малкото читатели на блога ми...Държа да кажа,че това не са мои мисли :)

* Днес открих, че съм прекалено силна.И мисля, че е време да тръгваш.Защото не ми отива да страдам!
* Мога да те прегръщам вечно,но никога няма да е достатъчно дълго.
* Позволено ти е да имаш едно гадже и 86 "тръпки".
* Днес открих,че имам сърце...А това не ми подхожда!
*People always leave...
*
Любов е това, което те кара да се усмихваш, когато си тъжен.
*Но когато харесваш някого до такава степен,че искаш да влезеш в главата му
,обикновено скачаш в леглото му...
*
Уморих се от хора-хамелеони... без усет за цветовете...
*Когато Бог отнема нещо от твоята хватка, той не те наказва, а просто изпразва ръката ти, за да получиш нещо по-добро!
*
"Секс" не е отговорът. "Секс" е въпросът. Отговорът е "Да"...
*По-добре сам,отколкото зле придружен.
*
Сега ще бъдем най-далечни, защото някога сме си били най-близки...
*
Винаги бъди малко по-добър отколкото е необходимо...
* Никога не плачи за това,което си нямал.Остави другите да плачат,че са нямали теб .
*Няма зло.Има нееволюирало добро.
/Петър Дънов/
*Всеки,който си мисли,че не можеш да се справиш с това,е поредният човек,от когото нямаш нужда в живота си!
*Жените имат нужда от причина да правят секс,а мъжете-от място.
*От всички животни,мъжете са най-неконтролируеми.
/Платон/
*
”Чувствам се сякаш в мен има двама души – аз и моята интуиция. Ако вървя срещу нея, тя ще ме проваля всеки път, но следвам ли я, ще се разбираме добре.”/Ким Бейсинджър/
*-Защо аз?
-Защото ме видя,когато бях невидима...
/из "Дневниците на принцесата"/
*"Никога не обяснявай-пред приятели не се налага,а враговете няма да повярват."/Виктор Грейсън/
*
Ако искаш да бъдеш щастлив...Бъди!

6 коментара:

  1. Оу много хубава идея... (:
    Може и аз да я последвам...

    ОтговорИзтриване
  2. Kойто иска - намира начин.
    Kойто не иска - намира причина!

    Това ми го казаха снощи. Хареса ми.

    ОтговорИзтриване
  3. Ето ме отново на лице сам и аз:)! Пробвах да се сдържа и да не пиша много често но за жакост колкото пъти прочета нещо от този Блог нещо се обръща в мене и не мога да се дрържа все едно ръцете не са мой а нечии чужди и те пишат без да ме слушат! Излиза, че аз не съм господар дори на собственото си тяло пак камоли на нещо друго! Вярно е това е много хубава идея да отделиш всички тези хубави мисли те може да не са твои но всички ти подхождат изцяло или до някаква степен! Поне това са моите наблюдения от изписаното от тебе в сявоите мемоари ако мога така да ги нарека! Един мой познат беше казъл, че ние бягаме от мечтите си от страх, че ще се провалим или, не дай боже, ще успеем. Защото точно тогава ще не е двапати повече страх да не се провалим и да не пропаднем в необятната бездна на времето. В тебе вече не се съмнявам, че ти ще откриеш своята мечта и ще я реализираш само трябва по смело да подходиш към нея и реализацията и! С вяра и упорит трут всичко се постига, няма невъзможни работи има просто мързеливи хора или хора които са без опорите воля! Забелязах през колко трудности си минала и ми направи впечетление, че ти не си като никои от тях ти си имах силната воля и ясните мечти и надежди само трябва малко да се потрудиш за да ги превърнеп в реалност. Е вярно е сега направо се изумявам как може да си едва на 19 и толкожа работи да са минали през главата и рацете ти! Наистина имаш много опит в човешките взаимоотношения. но винаги го има това "но" има още мого жизнен път да извървиш през които път ще има още много разочерования и радости да се надявам, че при тебе радостите че са много а разочерованият ще за дифицит. За пореден път както всеки ден минавам през дългият,тъмен и зловещт черен тунел но за разлика с преди тои вече не ми се струва толкова страшен, изглежда ми красиво като дълбока, тъмна пролетна нощт в която се чува само звука на вятъра! Желая ти успехи за напред и всички трудности да ги посреща с усмивка така по лесно се преудолява всичко!

    ОтговорИзтриване
  4. това първото всъщност е от мен ;ррРрр и по-точно е така :

    Днес открих, че съм прекалено силна.
    И мисля, че е време да тръгваш.
    Защото не ми отива да страдам.

    ОтговорИзтриване
  5. Аз всъщност го взех от Анито..и е точно така както съм го написала :)Ако тя нещо го е взела от теб и то не цялото..нинам :)

    ОтговорИзтриване
  6. ако всеки път коато мислех за теб падаше по една звезда от небето то луната шеще да узнае значението на думата самота...:)

    ОтговорИзтриване