понеделник, януари 01, 2007

За странните обрати на живота!

Мхм...
Ето ги първите редове от новата 2007 година...
Снощи часове преди да изпратя осемнадесетата година от своя живот се страхувах да се разделя с нея,заради всички усмивки,солени дни и незабравими нощи,които тя ми донесе...Усмихвам се и вече не ми е тъжно-съдбата ми подари една от най-хубавите ми Нови Години,един неочакван флирт,една страстна нощ и най-хубавото януарско утро от 18 години насам :)Утро посрещнато в нечия прегръдка...Не твоята,но нечия друга,непозната и нова,любима прегръдка...
Странно е,че преди часове бях сигурна,че ще бъде една трудна и неспокойна Нова година;бях убедена,че ще трябва да се разделя с толкова много мили неща;бях се приготвила за толкова сълзи-а ги няма!Неочаквано съдбата ми извъртя странен номер и събра на едно място две мой стари връзки,за да ме запознае пред смутените им погледи с някой нов...и да ме излекува...Завинаги!
И ето на прага на 2007 аз съм друга-нямам нужда от теб!

2 коментара:

  1. Осемнадесетата "Нова Година" вероятно ? :) Явно имаш и своето ново начало. Кой каза, че край Коледа стават чудеса ? :)

    ОтговорИзтриване
  2. ...аз казвам..и вече дори вярвам в тях :)

    ОтговорИзтриване