петък, февруари 16, 2007

Равносметка...

На "MiLoTo",заради всички усмивки които е предизвикал у мен...

Това е едно неадресирано писмо,но аз знам че получателя му сам ще разбере,че е за него.
След неочакван разговор,който водих днес си дадох сметка,че ти продължаваш да четеш блога ми...Дадох си сметка,че може би неумишлено постовете ми те карат да си мислиш,че ги пиша за теб...Но в живота ми вече има други хора...Никога не съм искала да те дърпам към миналото ни-прекалено отдавна беше...Нека с този последен пост посветен на теб си кажем по едно "Довиждане и попътен вятър!"
Знам,че чуваш за мен различни неща...На няколко пъти и в блога и чрез други хора се опитах да ти го кажа-НЕ СЪМ СЕ СЪБРАЛА С НЕГО.Ние сме само приятели...понякога човек се нуждае от такива...За да се справи с изпитанията,на които ни подлага живота.
Знам,че може би бях груба при последния ни разговор,но моля те,остави ме сама да вземам своите решения и сама да направя своите грешки...Всеки има нужда да греши понякога...Осъзнавам,че искаш да ме предпазиш,но аз съм голямо момиче-мога да се грижа за себе си.
Когато взех решението да блогна това се сещах за още толкова неща,които искам да ти кажа,а сега не мога...Блокирала съм и сякаш се изчерпах...Дано не съм забравила нещо...
Като за край ще сложа тук заглавията на всички мои постове посветени на теб,за да не стават грешки...и да знаеш,че въпреки,че те обичах,отдавна те пуснах да си идеш от живота ми...Направи го и ти!
За онова момиче
Без име
Приливна вълна
Жена
Когато падне мъгла
Понакога се случват чудеса

5 коментара:

  1. Е познай пак кои е? Ми какво да ти кажа! Не че проявявам много голям интерес към творбите ти, но просто ти казах че са написани на много разбираем и лесно приемащ се стил. Който се възприема от четящият го и дори го прочита на един дъх. От там просто ми стана интересно но ако ти е проблем на тебе може да се уредят нещата по разумен и циливизован начин! Като гледам май напоследък си много раздвоена защото този твой така наречен приятел маи от една страна ти помага но от друга много ти пречи. Защото забелязвам, че покрай него и както забелязвам нещо не ти в приятно с всички тези проблеми и всички тези приказки от хората! Затова защо не го поизолираш малко от него да се поотдрапнеш от него за да докажеш на всички, че наистина няма нищо между вас! От този момент след като е доказано всичко както всички така и вие ще сте доволни и ще можете да си живеете живота без да сте в хорските усти! Но внимавай с отдалечаването и охладняването на отношенията, за да не настъпи ледников период и при това охладняване да не захладнеят и отношенията ви и този така наречен „ПРИЯТЕЛ С КОГОТО НЕ СИ СЕ СЪБРАЛА“ да не се отдалечи прекалено много и да не успее да намери пътят за връщане назад! То всички сме хора и правим грешки но някои грешки се поправят а други не, ти това вече и сама си го установила това нещо! Този път по малко защото по принцип пиша много бавно и сега нямам време защото трябва да хфащам автобуса за малко търново! И след някои друг ден пак ще се добера до компютър и тогава пак ако не е проблем ще напиша някои друг ред с мои разсъждения макар, че сам си просто един общ работник и не съм от най-интелигентните но поне животът ме е блъскал и имам много опит в нашата прославена страна! Която се мъчих години наред да я променя ама видях, че поне не е по моите сили и аз няма да успея затова поне това ти желая поне на тебе ти да успееш! Незнам на колко си години и колко години си се сблъсквала с реалността както ти казах забелязах че много си изстрадала и че живота само горчилки ти поднася но не се знай от кои облак ще се покаже слънцето!

    ОтговорИзтриване
  2. Като за начало,не възнамерявам да се отдръпвам от приятеля си,защото макар да ми е неприятно да съм в хорските усти за мен много по важно е да съм с хората,на които държа,а той е един от тях!Обичам да пия кафе с него и да си говорим за живота,защото той е от малкото,които наистина ме разбират и винаги ме разсмиват-не възнамерявам това да се променя!Просто исках да кажа на един човек,че нещата,които пиша отдавна вече не са посветени на него както той си мисли:)
    А относно живота и нещата пред които ме еизправял...Малка съм..след месец ставам на 19,но повярвай ми-имам повече опит в човешките взаимоотношения от доста хора много о-възрастни от мен :)
    Радвам се че ти харесва всичко което пиша и обичам да чета коментарчетата ти:)Ще се радвам да продължаваш да пишеш :)

    ОтговорИзтриване
  3. Сега си чета това постче и...ккъв обрат а?Живота винаги ме е изненадвал:)

    ОтговорИзтриване
  4. Да така е обратите в живота са винаги неочаквани и незнаеш от кои ъгъл дебне изненада и какво ти е предначертанно и аз се радвах че ти харесва да четеш моите коментари :) дори да не ме познаваш :)

    ОтговорИзтриване